آشپزی, نوشته ها

ربات های آشپز در نمایشگاه CES 2024

Baverchiz Ces 2024

در نمایشگاه CES 2024، شرکت‌های فناوری در حال تغییر آشپزخانه با هوش مصنوعی و روبات‌هایی هستند که آشپزی را انجام می‌دهند.

At CES 2024, tech companies are transforming the kitchen with AI and robots that do the cooking

روبات‌های سرآشپز، وسایل مجهز به هوش مصنوعی و دیگر ابزارهای آشپزخانه با فناوری پیشرفته این نوید را می‌دهند که انسان‌ها دیگر نیازی به پختن – یا مخلوط کردن نوشیدنی‌ها – برای خود ندارند. در CES 2024، رویداد تجاری چند روزه که توسط انجمن فناوری مصرف کننده برگزار می شود، چیزهای جدیدی در دنیای غذا و نوشیدنی وجود دارد. (۱۰ ژانویه) (ویدیوی AP توسط جیمز بروکس) (AP تهیه شده توسط خاویر آرسیگا)

 

روبات‌های سرآشپز مانند، وسایل مجهز به هوش مصنوعی و سایر وسایل آشپزخانه با فناوری پیشرفته این نوید را می‌دهند که انسان‌ها دیگر نیازی به پختن – یا مخلوط کردن نوشیدنی‌ها – برای خودشان ندارند.

در CES 2024، رویداد تجاری چند روزه ای که توسط انجمن فناوری مصرف کننده برگزار شد، چیزهای جدیدی در دنیای غذا و نوشیدنی وجود داشت . نمایش‌ها شامل دستگاه‌های کوکتل‌سازی و بستنی‌سازی شبیه به کوریگ، و یک ربات باریستا بود که حرکاتش شبیه‌سازی انسانی است که یک لاته وانیلی درست می‌کند.

در اینجا برخی از جدیدترین فناوری هایی وجود دارد که نحوه آماده سازی، پختن و تحویل غذاها را تغییر می دهد:

گریل هوشمندتر با کارایی بهتر

با استفاده از فناوری مولد هوش مصنوعی، کباب پز هوشمند جدید Brisk It’s NeoSear قصد دارد هنر کباب پز را بدون خطا جلوه دهد.

برای تهیه دستور پخت عالی می توانید انواع سؤالات را از گریل بپرسید: برای تند شدن سیخ مرغ چه چاشنی اضافه کنم؟ چگونه یک استیک متوسط ​​کمیاب را سرخ کنم؟

هنگامی که یک دستور غذا را مشخص کردید و غذا را آماده کردید، فناوری Brisk It’s InnoGrill AI 2.0 به گریل دستور پخت آن را می دهد.

کریستوفر هوانگ، مدیر عامل شرکت، گفت: «این کباب پز هوشمند همه است. فرقی نمی‌کند که علاقه‌مند ماهری باشید، شلوغ باشید، جوان یا پیر.

هوانگ گفت که گریل هنوز در دسترس نیست اما حدود ۲۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *